شرایط همکاری در فروش

شرایط فروشنده شدن

اگر برای خواندن این مطلب وارد سایت آی ام سی مارکت شده‌اید، احتمالا صاحب یک کسب‌وکار هستید. فرقی نمی‌کند یک کارخانه‌ی بزرگ داشته باشید یا یک کارگاه خانگی؛ همه به فکر گسترش کسب‌وکارشان هستند.

برای رسیدن به این هدف بزرگ، حتما دغدغه‌های زیادی دارید: این‌که کالاها را چطور برای عموم عرضه کنید؟ اصلا آیا از پس هزینه‌های این کار برمی‌آیید؟ تبلیغات چه می‌شود؟

ما اینجاییم تا به شما بگوییمنگران نباشید!

فقط چند دقیقه زمان کافی‌ست تا این مطلب را بخوانید و همه‌چیز را درباره‌ی فروشنده شدن در آی ام سی مارکت بدانید. آی ام سی مارکت به‌عنوان اولین مارکتینگ صنعتی معدنی تجاری ایران، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای گسترش کسب‌وکار صنعتی­تان انتخاب کنید. این فروشگاه، بستری را برای همه، از توزیع‌کننده و تولیدکننده تا فروشنده و تاجر فراهم کرده تا بتوانید کالاهایتان را از هر شهری در ایران در ویترین بزرگش نمایش دهید.

برای فروشنده شدن در آی ام سی مارکت باید چند کار ساده انجام دهید.

مرحله‌ی دومدرخواست ثبت برند

آی ام سی مارکت این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده که کالایشان را با نام تجاری (برند) خودشان به فروش برسانند. برای این کار فرم درخواست برند را تکمیل کنید تا نام تجاری شما در پنلتان ثبت شود. با ثبت برند هنگام درج محصولات می‌توانید برند خودتان را انتخاب کنید. اگر برندتان را ثبت نکنید محصولاتتان با برند متفرقه روی سایت آی ام سی مارکت نمایش داده می‌شود.

مرحله‌ی سوم: درخواست ایجاد گارانتی

آی ام سی مارکت در راستای آسودگی خاطر مشتریان می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان پس از خرید، با مسائلی روبه‌رو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. بنابراین همه‌ی کالاها در آی ام سی مارکت  باید با ضمانت‌نامه ارائه شوند و ضمانت‌نامه بر اساس ماهیت و نوع عملکرد کالاها به چند عنوان تقسیم می‌شود. برای مشخص کردن نوع گارانتی محصولاتتان حتما در این مرحله فرم ایجاد گارانتی را تکمیل کنید.

مرحله‌ی اول: ثبت‌نام

شما می‌توانید به‌عنوان شخص حقیقی یا حقوقی در آی ام سی مارکت ثبت‌نام کنید و فروشنده شوید.

فروشنده‌ی حقیقی:  شخصی است که دارای جواز کسب یا گواهی فعالیت صنعتی یا صاحب کالاست و می‌تواند با داشتن کارت ملی در مرکز فروشندگان آی ام سی مارکت ثبت‌نام کند.

فروشنده‌ی حقوقی:  شرکت‌ها و موسساتی که دارای کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده‌ی معتبر هستند. این شرکت‎ها می‌توانند به‌عنوان فروشنده‌ی حقوقی با آی ام سی مارکت همکاری کنند.

پس از ثبت‌نام، کمی صبر کنید تا مشخصات ارسالی شما توسط کارشناسان آی ام سی مارکت بررسی شود. در صورت تایید یا عدم تایید اطلاعات، ایمیلی از سمت مرکز فروشندگان دریافت می‌کنید. پس از تایید آی ام سی مارکت ، پنل شما در مرکز فروشندگان فعال می‌شود و می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را از طریق پنل اختصاصی‌تان مدیریت کرده و به فروش محصولاتتان بپردازید. اما بهتر است این چند مرحله‌ی مهم و ضروری را هم طی کنید و بعد محصولاتتان را درج کنید.

مرحله‌ی چهارمخرید پرینتر لیبل‌زن

فروشندگان آی ام سی مارکت قبل از شروع همکاری با مرکز فروشندگان باید پرینتر لیبل‌زن، لیبل نارنجی رنگ و ریبون رزین تهیه کنند. خرید پرینتر برای همکاری با آی ام سی مارکت لازم و ضروری است.  قبل از ارسال کالا به انبار دیجی‌کالا باید لیبل‌ مخصوص مشخصات هر محصول روی آن چسبانده شود و برای چاپ این لیبل‌ها حتما به پرینتر لیبل‌زن نیاز است. زدن لیبل مشخصات روی محصول، هم در انبارداری فروشنده و هم در پردازش و جایگذاری کالا در انبار آی ام سی مارکت کمک می‌کند. بنابراین پرینتر لیبل‌زن مورد نظرتان را خریداری کرده و با توجه به نوع پرینتر ریبون هم خریداری کنید.

مرحله‌ی پنجمدرج محصول و قیمت‌گذاری

فقط کافی‌ست نام، مشخصات و عکس محصولتان را با توجه به قوانین فروشگاه اینترنتی آی ام سی مارکت  در پنلتان ثبت کنید و پس از تایید آی ام سی مارکت  ، محصولتان را قیمت‌گذاری کنید. از این مرحله به بعد هم، ما قدم به قدم همراه شما هستیم و تمام مراحل را در قالب ویدیوهای آموزشی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

بیشتر بدانیم! :

جهت مشاهده دیگر ابزار آلات صنعتی و برای استعلام موجودی و قیمت کلیک کنید : IMC Market | مرجع تخصصی آهن و ابزارآلات صنعتی